Hjælp til lokalkendskab til spisesteder, mm

Nu er jeg kommet i bund med at synkronisere madsteder med fødevarestyrelsens rapporter.

Men der er ca 75 steder, som jeg ikke kan afklare fra lænestolen, så hvis der er mappere rundt om i Danmark, der kender stederne, eller ved, at de ikke findes, så må i meget gerne mappe dem. Se:

1 Like

for Node: ‪Halløj Street Cafe‬ (‪13120326885‬) | OpenStreetMap tror jeg at det er denne smily den køre på

her er det eneste jeg kan finde på facebook https://www.facebook.com/100063586062963/posts/grillbaren-i-s%2525C3%2525B8ndervig-badeland-har-skiftet-navn-til-street-caf%2525C3%2525A9-i-den-forbindel/4098709093497674/

Jeg tog et kig forbi Amagerhylden i Amager Centret, men kunne ikke lige se nogen Smiley-seddel hængende. Jeg spurgte dog ikke nærmere. Det kan være, jeg burde gøre det ved næste besøg, omend det er en lidt pudsig ting at spørge om. Det hjælper sikkert, hvis man siger, at man hverken er fra myndighederne eller medierne :-)

Tak, jeg har lavet en check_date på Amagerhylden, den er jo også stadig i CVR.

Der enkelte få værtshuse, der ikke har en kontrolrapport. Måske er det hvis de kun sælger øl på flaske, ingen jordnødder, osv.

Har sendt Message om Skælskør, men kan ikke finde den nu… måske var det en dårlig løsning?

Tak, opdateret