Help Europol met oplossen kindermisbruik huisnummer 1539

Laten we het aub strikt houden bij het gebruik en toepassen van OSM. Politieke discussies horen niet thuis op dit forum.

Ik heb mijn bezwaren duidelijk verwoord dus ik weet niet waarom je dat hier etaleert.

Mijn reactie ging in op wat de oproep betekent voor osm. Ik vind het een beetje flauw om dan te beweren dat discussies over politieke onderwerpen hier niet thuishoren. Het heeft weinig zin om mijn bezwaren dan maar op Facebook te plaatsen. En verder heb ik er natuurlijk niet om gevraagd dat de bal wordt gekaatst. De in mijn ogen politiek beladen oproep is niet door mij geplaatst. Als zo’n oproep hier kan worden geplaatst laten we dan ook niet al te moeilijk doen over reacties die daarop kunnen volgen.

Duidelijk was je allerminst, daarom vroeg ik om de reden.
Ik zie 3 woorden: Pollitiedienst, helpen en kindermisbruik. Hoe dit uitmond in deze discussie vind ik erg jammer.

Dat zijn niet mijn woorden, deze wel:

“Wij zijn geen klikdienst.”

“Een oproep om Europol te helpen is een politieke aangelegenheid.”

“We streven recht op een totalitaire samenleving af en dan ben ik nog optimistisch.”

“Het boek “1984” was een waarschuwing en geen instructieboek. Dit soort politiediensten loopt over van het geld wanneer ze klokkenluiders moeten vangen maar zitten plotseling krap bij kas wanneer het kindermisbruikers betreft. Dat is politiek en politiek hoort hier niet thuis. Als Europol wil adverteren in commerciële media dan heeft het daartoe alle mogelijkheden.”

Wie heeft jou aangesteld om namens mij te spreken? Ik kan prima voor mezelf opkomen!
V.w.b. klikken, als het aanbrengen van een kindermisbruiker wordt gezien als “klikken” noem mij dan maar klikker als dat er voor zorgt dat er 1 Dutroux minder op straat loopt.

Verder herhaal je je standpunten zonder deze te verduidelijken waarom ik vroeg, maak e.e.a. er niet duidelijker op.

P.S.
Overigens ben je je Godwin “Wij zouden het nooit meer laten gebeuren.” vergeten te herhalen.

Geim, hou rekening met leugens van de politie. Ze zeggen wel dat de foto van die deur te maken heeft met kindermisbruik maar voor hetzelfde geld is het de voordeur van een of andere klokkenluider die ze graag in de gevangenis gooien.
Jullie hebben beide argumenten, de database van OSM is er nu eenmaal en de door Sander geposte link is één manier om van OSM gebruik te maken.
De bezwaren die Gazelle noemt, ivm 1984 en zo deel ik. De politie staat sowieso met een been in ieders huis in Nederland waar een pc staat.