GSM-antennes getagd als man_made=tower

Hij heeft gereageerd op mijn mailtje en ik heb hem gevraagd of hij hier wil reageren, dat werkt wat makkelijker!
Het was feitelijk een geval van taggen voor de renderer.
Even afwachten…

Ping… We leven in inmiddels heel wat maanden later, en nog steeds staat het vol met zendmasten daar…

Reactie bleef uit en ik heb soms ook nog wat anders te doen.
Ik zal in ieder geval deze situatie zelf oplossen.

Maar de situatie met onjuist getagde zendmasten (als torens) blijft nog steeds bestaan en dat we hier nog heel veel werk hebben te doen…

Ik denk dat veel mappers niet echt weten wat te doen met deze torens gezien de eerdere reacties. Ik voel er wel voor om alle nodes uit deze import die daarna nog door niemand zijn aangeraakt te verwijderen. Ook omdat veel GSM antennes in LTE antennes zijn omgezet tegenwoordig, veel data is oud.

Daar ben ik het mee eens. Hier in Hengelo op veel plekken ook 2 of 3 nodes op dezelfde coordinaat die altijd validatiewaarschuwingen geven in JOSM. En inderdaad, de gegevens zijn achterhaald.

Lijkt me toch een minder strak plan om de nodes te verwijderen. Veel van die masten staan er wel, dus moet er toch een node blijven staan. Misschien met foute data, dat kan.
En andere nodes horen op een dak thuis of in een hoogspanningsmast. Dicht bij mijn huis hebben veel hoogspanningsmasten antennes.
Maar ik ben een leek op dat gebied, dus ik weet niet wat voor zenders er allemaal in zo’n mast zitten.
Het is al eerder geconstateerd, het zal handwerk worden.
Maar staan ze nu zo erg in de weg?

De lantaarnpalen zijn inmiddels van de juiste tags voorzien.