Ik heb ook een mailtje naar Zeist gestuurd om te horen wat daar het standpunt is.
Ook nationaal park Utrechtse Heuvelrug krijgt van mij bericht.
Ik heb ook een mailtje naar Zeist gestuurd om te horen wat daar het standpunt is.
Ook nationaal park Utrechtse Heuvelrug krijgt van mij bericht.
Benieuwd wat de antwoorden gaan zijn van de instantie’s.
Voorlopig zijn ze nog heel stil….