Voor alle lokale mappers in Zwolle die zin hebben nieuwe Mc Donald’s zaak te willen bezoeken check: McDonald’s Zwolle – de Lichtmis A28 opent op 5 december. Ludieke openingsactie op 3 december: gratis hamburger-menu’s voor iedereen op vier wielen - Weblog Staphorst Rouveen
Als je 3 december daar toch bent, zou je de mc drive route in kaart willen brengen ?
Ik dacht bij de titel: welke nieuw stuk onverlaat is het forum hier aan het bevuilen met reclame voor hopelijk ongebruikelijk eetgewoontes; maar je laatste zin is om van te smullen ![]()
McDonalds discrimineert motorrijders! ![]()
“ elke inzittende in een voertuig op vier wielen. McDonald’s nodigt de regio uit om er een ludiek spektakel van te maken en de trekkers, karren en boten uit de schuur te halen. (Let op: de maximale doorrijhoogte van de drive is 260 cm).”
Niet als je met 2 motoren zij aan zij rijdend met een party tent boven je hoofd de Mac drive door rijdt volgens mij.
Ludiek is die oplossing in ieder geval wel ![]()
Hmm… fiets met zijwieltjes dan maar?
Precies de hele kindercrèche door de Mc Drive ,kindjes wel hun zakken of rugzakje volstoppen met oud ijzer, anders reageert het order systeem niet denk ik.
En eventuele filevorming is geen realistische reflectie van de werkelijke situatie. ![]()
Even nog een ‘serieuze’ noot: iemand die de drive-through in detail wil mappen kan deze drive-through elements proposal overwegen & hier het mappen van de drive-through rijbaan volgen.
Edit: laatste wikipagina link werkte niet, dat gecorrigeerd
Genoeg animo geweest daar ![]()
Afgaand op deze foto denk ik dat ze snel door de menu’s heen waren…
Ben benieuwd of er ook een verdwaalde OSM-mapper bij zat.
Aaaaahhhhwww toch wel ![]()