Wil iemand kijken naar: Changeset: 135414849 | OpenStreetMap
En ja ik moest een tagomschrijving kiezen om de tag weg te kunnen schrijven en aangezien je geen opmerking (note in het Engels) als tagomschrijving kan kiezen de informatie tagomschrijving ‘misbruikt’ om toch iets duidelijk te kunnen maken…
Ik heb het voetpad doorgeknipt en een deel omgezet naar G12a fietspad.
Kijk maar of dat is wat je hebben wilt.
Mogen voetgangers er geen gebruik meer van maken en zo ja, is het dan niet passend om foot=yes/designated + segregated=yes/no toe te voegen?
Dank je wel !
Precies wat ik bedoelde !
Ik kan met de ID-editor in combo met iPad niets losknippen… Strontvervelend is dat want dat zou betekenen dat het hele voetpad een cycleway zou zijn geworden…
Nogmaals spijker op de kop, thnx !
Daarom ‘note’ nu meteen verwijderd om kaart vervuiling te voorkomen.
Voetgangers mogen dat stukje OOK gebruiken
Naar mijn bescheiden mening benje niet de kaart (welke?) aan het vervuilen, maar onnodige mutaties in de osm-database aan het maken. Het plaatsen van de note en het verwijderen zijn volgens mij 2 mutaties in de database die opgeslagen worden en via Geschiedenis traceerbaar. Iets om over na te denken lijkt me.
Voor dit soort dingen kun je beter een normale opmerking plaatsen (rechtermuisknop / lang drukken en dan “Hier een opmerking toevoegen”) of een link naar het pad in het forum plaatsen met deze vraag.
Je heb nu een tourism=information toegevoegd die in werkelijkheid niet bestaat, met daaraan je opmerking. Dat is een opmerking die alleen gezien wordt door mappers die het niet-bestaande informatiebord willen bewerken.
kan er iemand een IBAN nummer noemen voor een crowdfunding voor GJ? Ik stort subiet een tientje voor zijn laptop plus muis. GJ is te waardevol om gesmoord te worden door zo’n k-iPad.
Sorry, ben zelf nominaal met vakantie
Als dat werkte (welke muisknop op een iPad…) had ik niet zoveel omwegen bewandeld. Uiteindelijk telt de gezamenlijke inspanning een top OSM-NL kaart achter te laten met zijn alle.
Als het anders had gekund had ik dat gedaan
Het kan ook anders, zelfs met een tablet. Een opmerking plaatsen kan ook met de knop rechts in osm.org: tekstballon met + teken. Daar heb je geen speciale interactie met je touchscreen voor nodig.
Geprobeerd werkte niet…
Ik dacht al waar is die teamplayer nu weer naartoe…
Linkje naar de way lukt ook niet? Way: 1166071758 | OpenStreetMap dit doe ik op mijn Android smartphone.
Kan iemand dit topic sluiten… Verhoogd het groepsgevoel
Nee helaas, ook geprobeerd
Balen, dat zou het voor iedereen beter maken.
Ik troost me met het feit dat nu geen auto vanaf de dijk afslaat en een fixed bollard op zijn pad vind.
Op mijn android telefoon werkt lang drukken wel om een opmerking te maken. Lukt dat op een iPad niet?
Ik verwijt je niets. Iedereen maakt fouten in het begin. Zie onze kritiek dus als tip om beter te worden, niet als een manier om je weg te jagen .
Precies. Spijker op de kop.