Dat herstel heeft jaren geduurd. Het werd gewoon niet meer gerepareerd.
Eens kijken hoeveel jaar het nu gaat duren.
De navigatie krijgt de schuld.
Het bedrijf geeft aan: Dankzij de omvang van ons wagenpark kunnen we onze ritten zeer efficiënt organiseren. Onze wagens rijden daarom geen kilometer te veel
Natuurlijk is de chauffeur verantwoordelijk maar als je op Google Maps (Okt 2024) kijkt dan staan aan beide einden van het fietspad paaltjes. Ik neem aan dat de wegbeheerder die heeft weggehaald en niet teruggezet, slordig.
De betreffende brug in OSM maar opbreken?
Als ze toch een kraan nodig hebben om de vrachtwagen weg te halen dan gelijk de âplankenâ van de brug vervangen?
Vraag me het af, het is bekend dat bij mensen, wanneer gevraagd worden om een reden, het brein achteraf een coherent verhaal âverzintâ. Het bedrijf steunt de chauffeur.
Ik ben er vrij zeker van dat als de paaltjes er hadden gestaan dit niet was gebeurd.
De breedte van het âfietspadâ is 3.8 meter op basis van BGT omtrekgericht, die van de normale weg vergelijkbaar, max 4.2 meter. Paaltjes zijn geen overbodige luxe.
Paaltjes zijn ondingen voor fietsers. Jaarlijks belanden honderden fietsers in het ziekenhuis door botsingen met paaltjes, wat vaak leidt tot ernstig letsel. Bovendien zijn ze geen vervanging voor mensen die de verkeersregels niet (willen) kennen.
Tja. Ruime chicanehekjes doen het veilig en goed, maar die zijn duurder dan een verkeersbord. Ongelukken en reparaties zijn duurder, maar die komen uit een ander budget (verzekeringen, verhaling, bovendien kan je dan gelijk andere dingen handig mee aanpakken).
Dan een C1 met een onderbord " m.u.v bestemmingsverkker" âHmm OK, dat schikt want ik ben bestemmingsverkeer, want mijn bestemming is dat parkeerterrein dat ik hier zieâ
Zal wel zo gegaan zijn: zooow wat is het hier mooi! Nog even doorfietsen.. Ow nee ik zit in een vrachtwagen.. krak..
Maar waarom niet bij 300 % belasting (gewicht wat de brug nog ne t houd) een leuke spijkerrij door de flonder heen jagen Komt ie vanzelf niet zo ver de brug opâŠ
Ow hij wilde een mooie recreatieplek aan het water ! Nou daâs geluktâŠ
Hengeltje uitgooien (wel buiten de diesel opvang constructie) en eten maar. Wat een drop stuiver zeg !
Dan zou je wel de aanwijzingen en regels op straat moeten negeren, en die gaan altijd vóór je navigatiehulp. Iedereen weet dat navigaties niet blind vertrouwd kunnen worden; de situatie op de weg kan altijd anders zijn dan de navigatie weet. Zeker een beroepschauffeur met een zware vrachtwagen kan zich daar nooit op beroepen.
Je kan wel klagen dat de navigatie je naar een punt brengt waar je niet door kan/mag, waardoor je in moeilijkheden komt.