Fietspuzzeltje

Hopelijk blijft de afbeelding beschikbaar…
sommigen hadden er moeite mee, dus maar op de omslachtige manier.

Rozerood = verplicht (brom)fietspad twee-richtingverkeer.
Blauw = fiets mogelijkheden.

Uit het zuiden komend moet je voor 1,2 en 3 eigenlijk onnodig tweemaal de weg kruisen. Route 4 lijkt helemaal onbereikbaar…
Hoe tag je a,c,d en e?

Een geweldige puzzel. Maar ik houd mijn poot stijf, voorlopig in elk geval (eerst zien hoe dit afloopt).

Mijn advies: alles op slot gooien.

Van 2 naar 4: oversteken bij de picknickplaats, afstappen en over het bospad verder lopen.

Van 4 naar 3: voor de zendmast oversteken, afstappen en via het bospad verder lopen, daarna oversteken naar het fietspad.

Jammer, het bospad bij 4-3 kom je met een fiets moeilijk door. Bramenstruiken :smiley:
Van de picknickplaats naar 4 valt ook niet mee. Eerst rul zand, dan helling op, en dan nog twee smalle chicanes. Andersom gaat beter, tenminste op een MTB en wanneer je niet afstapt (tenzij je in het zand blijft steken).

Dan kun je er ook nauwelijks wandelen. Ga dat ogenblikkelijk mappen, Pieter! :wink:

Ik had er al eerder op gezinspeeld dat de lokale mapper de uiteindelijke doorslag geeft. Als je een weg wilt mappen op een manier die afwijkt van de verkeersregels zoals die zijn aangegeven dan kun je dat in een note vemelden. In dat geval is de interpretatie gedocumenteerd en houd je iedereen tevreden.

Openrouterservice doet het niet helemaal goed. Hij vermijdt het verplichte west-oost (brom)fietspad???
Het lijkt alsof het wildrooster een barriere vormt.