fietspaden in Groningen

Dank je Mattheus, hoe meer mappers aan osm werken hoe beter de kaart wordt. Als je er niet uitkomt schroom niet hier op het forum vragen te stellen.

Dat zal ik zeker doen. Ik moet helemaal bij nul beginnen en wil geen fouten maken. Het zal dus zeker enige tijd duren voordat ik iets kan bijdragen.

De laatste tijd zijn er zo’n 10 fietspaden bij gekomen, vooral in de buurt van Onstwedde. In 't Oldambt zijn er ook ontbrekende fietspaden op de kaart gezet, w.o. die rondom het Hondshalstermeer.

Gisteren heb ik het gebied rondom Appingedam bijgewerkt, w.o. het pad rondom de kerk van Uitwierde en het pad van Biessum naar Appingedam dat in Appingedam door een wijk loopt.

Ik kijk regelmatig in mijn tracks om te zien of er nog ontbrekende paden zijn en vul zo de OSM aan.

Had deze even gemist …

Dit jaar maar 1 keer in Onstwedde geweest. Had de pest in dat er nergens een kop koffie te krijgen was dus langs de hoofdweg doorgekacheld naar Stadskanaal. Volgend jaar maar opnieuw gaan kijken daar, ook of de meandering al een beetje leuk eruit gaat zien.

Dat hebben wij een keer in Krummhörn gehad. De café zijn daar 's morgens gesloten.

Dat is toch echt een kwestie van planning. Afgelopen jaar hebben Gertine en ik de maandagen gebruikt om dagtochten te maken op het Marskramerpad. Nooit geen café of restaurant open dus.
Gaan we komend jaar naders doen, maar niet meer de maandag.

Beste mensen,

Groningen krijgt vanaf (eind) 2011 een eigen fietsknooppunten netwerk. Kan ook handig zijn voor GPS routes… Er staat ook veel info op www.fietsknooppunten.eu