Error over twee punten binnen een relatie

Ik krijg in JOSm een waarschuwingsmelding over deze twee punten:
https://www.openstreetmap.org/node/546556343#map=19/51.16468/6.01663
https://www.openstreetmap.org/node/42174178#map=19/51.15811/6.01295&layers=N

Ik heb zelf geen ervaring met relaties dus kom niet uit de melding en kan het dus niet oplossen. Zou iemand de waarschuwing kunnen oplossen en/of mij uitleggen wat de melding betekend zodat ik ervan kan leren?

Die kun je negeren.
Standaard zitten in JOSM zogenaamde presets.
Daarmee krijg je invulschermpjes voor bepaalde features
In die presets staan ook de waardes, die geaccepteerd mogen worden en in bovenstaand voorbeeld, zie je wat volgens de ingebakken relatiepreset toegestaan is voor een node binnen de relatie.
Echter dat is maar de mening van degene, die ooit die preset gebakken heeft en het komt al lang niet meer overeen met wat er werkelijk gebruikt wordt.

Je kunt eigen presets maken en ook de standaard preset van JOSM is te downloaden en te gebruiken voor een eigen preset en daarin kun je de waardes opgeven, die je nuttig vind om te accepteren.
Je kunt dus met een eigen preset de validatie van JOSM overrulen.

Oplosbaar is het niet en het is ook niet spannend.

Ik ben wel eens bezig geweest met een eigen preset, maar het is een hoop gepruts en er zijn leukere dingen te doen.

Het gaat om dit stukje in de standaard presets:

<chunk id="walking_routes_roles">
	     <roles>
	         <role key="" text="route segment" requisite="required" type="way,closedway" member_expression="highway|route=ferry"/>
	         <role key="" text="infrastructure" requisite="optional" type="node,closedway" member_expression="tourism OR amenity"/>
    		<role key="" text="natural" requisite="optional" type="node,closedway" member_expression="natural=peak OR natural=volcano OR mountain_pass=yes OR natural=water OR tourism=viewpoint OR amenity=drinking_water OR natural=spring OR place=locality"/>
	         <role key="guidepost" text="guidepost" requisite="optional" type="node" member_expression="information=guidepost"/>
	     </roles>
	  </chunk>

Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik kan het dus negeren (JOSM noemde het een waarschuwing dus het was in idd geen extreem grote fout).

Ik laat voorlopig nog relaties aan de wat meer ervaren mappers over en daarbij hoef ik eingelijk ook nooit een relatie te mappen. Ik wil de relaties vooral begrijpen om te zorgen dat ik ze niet kapot maak in mijn edits en eventueel fouten kan oplossen.

De waarschuwingen in roles mag je in bijna alle gevallen naast je neer leggen.

Dat is fijn om te weten, bedankt voor de tip