Eindhoven Airport

Een redelijk onervaren mapper heeft op Eindhoven Airport het wegennet verwijderd vanwege de openstelling van de nieuwe parkeergarage.
De busroutes die daarmee werden beschadigd kunnen nu niet meer gerepareerd worden.
De ingangen/uitgangen van de parkeergarage ontbreken en ook de toeleidende wegen naar de parkeergarage ontbreken.
Het nieuwe busstation is kennelijk ook in het gebouw.

Welke plaatselijke mapper kan hier assisteren ?

Kan een revert en dan update niet meer plaatsvinden, of is het daar te laat voor?

Martin, het gebouw staat in de BAG nog op “bouw gestart”, mogelijk kan het al wel geïmporteerd worden?
En die landuse=construction kan dan natuurlijk ook weg.

Het lijkt vooral te gaan om de weg tussen het luchthavengebouw en de nieuwe parkeergarage (diegene die twee jaar was ingestort). Aangezien het busstation is verplaatst, moet deze ook opnieuw worden ingetekend. Er zijn altijd zeer recente Mapillary-beelden van rond Eindhoven Airport, maar de laatste zijn van 1 week geleden (oude situatie).

edit: Het busstation is verplaatst, zoals je al zei. Ik had dat niet goed gelezen en dacht alleen dat dit waarschijnlijk was.

Volgens de mapper die er mee bezig is geweest gaat de weg het gebouw binnen, en is in het gebouw de bushalte geplaatst.
Zie het commentaar bij zijn changeset.

Ik heb de McDonald’s en de parkeergarage (voorlopig als node) toegevoegd. De locatie van het nieuwe busstation is lastig te zien op de Mapillary-foto’s. Het lijkt dat er een rotonde is aangelegd aan de zuidoostelijke kant. De Luchthavenweg richting het noordoosten en zuidwesten zijn dan weer tweerichtingsweg.

edit: De ingang en uitgang ligt volgens mij in het noordoosten en zuidwesten.

Ik heb het gebouw uit de BAG geïmporteerd en gemerged met de ingetekende contour

Ik zal deze avond er even langs rijden om te kijken hoe de ingang en uitgang zitten ben dan toch aanwezig bij vliegveld.
en zal dan de situatie zo goed mogelijk er in te zetten.

Welkom Marco!
En goed dat je hier meewerkt aan het oplossen van dit probleem.

Ik was bezig met het wegnet weer in orde te maken maar bij upload kreeg ik de melding dat nog iemand er mee bezig was dus moet even kijken wat die heeft gedaan niet dat we elkaar over schrijven

Mogelijk was ik daar de busroutes weer aan elkaar aan het breien.

Goedendag,

Een deel van de oude busbaan in nog in gebruik voor geautoriseerde taxi’s en hulpdiensten. Toegang via P2. Taxistandplaats op het keerpunt voor de terminal. Iemand die daar nog mee aan de gang wil?
EHV Airport