Defibrillators, Imgur verwijderen

Dus is het best eerst een mapillary te zetten, want later mag het niet meer, en een mapillary is handiger.

sorry wat bedoel je hiermee?

Jij mag gerust je afbeeldingen verder op Mapillary blijven zetten, samen met Panoramax. Maar ik bedoelde gewoon: je kan technisch gezien afbeeldingen heruploaden naar Mapillary van andere personen omdat de autheur naam zou veranderen naar jou ipv de originele maker van de afbeelding

Van Panoramax naar Mapillary zou niet mogen.

… het mag wel ALS jij degene bent die het geupload hebt naar panoramax.

Sorry, ik ga het anders proberen uitleggen:

Voor alle duidelijkheid: je eigen gemaakte afbeeldingen mag je op beide zetten , allemaal geen probleem. het probleem gaat over als je afbeeldingen van anderen wil gebruiken.

Ofwel moet Mapcomplete de mogelijkheid hebben om zelf de afbeelding auteur in te stellen (wat op dit moment gewoon je osm username is). Ofwel moet ik kijken hoe je zelf afbeeldingen kan zetten op de Panoramax instance maar de juiste auteur (rechtstreeks).

Technisch gezien was dit probleem er al toen we op Imgur zaten en ik heb dit toen ook proberen uitleggen, maar die zijn ondertussen al geupload dus ja. tot daar.

1 Like

Sequences kunnen dus ook al.
Ik zie hier iets verschijnen van het jaar des Heren 2017 en dan nog van slechte kwaliteit.

En de vooruit gaat achteruit.

vanaf het begin al

wat bedoel je?

De hectometerpaaltjes zijn niet te lezen.

… je punt?

sorry, maar je kiest een random afbeelding van 7 jaar geleden, gemaakt door een camera van een merk waar ik nog nooit van gehoord heb…
image

Zou niet veel beter zijn op mapillary hoor. Begrijp echt niet wat je probeert te zeggen met dit bericht…

Het punt lijkt me dat deze afbeeldingen zeven jaar geleden in Mappilary misschien hun nut hadden, maar dat het overzetten van zulke afbeeldingen die oud en van slechte kwaliteit zijn, niet nuttig is. Als er nieuwere afbeeldingen van dezelfde plek zijn, ga ik daar in principe mee akkoord. Maar code schrijven om zo’n filtering doen (oude afbeeldingen van lage kwaliteit snoeien op plekken waar er betere beschikbaar zijn) alvorens te importeren, zou nog meer werk zijn, werk dat ook niet nuttig zou zijn.

Ah zo.
Goh, het kan soms wel nuttig zijn om foto’s van vroeger te kunnen zien vind ik.
Het is aan de UI om deze minder favourable te maken. En men is hier al mee bezig. maar ik zal het nog eens doorgeven

was vergeten dat deze issue al bestaat: Dynamic filtering of best pictures (#182) · Issues · Panoramax / Clients / Web viewer · GitLab

en dus voor quality is er Level of quality for pictures (#195) · Issues · Panoramax / Server / API · GitLab

Ik heb net gezien dat de Panoramax van OSM FR een extra licentie uitgeeft, waardoor Mapillary→Panoramax sowieso niet mogelijk is zonder toestemming van de fotograaf.

One side effect of the above is that one cannot take pictures from Mapillary and put them in Panoramax without the picture’s author’s approval. That’s why people who offered to take out pictures and republish them on Panoramax ask for this approval.

1 Like

Ik geef toestemming.