Completar poble l'Estany

Bon dia,

Soc relativament nou en el mon de OSM. Soc membre actiu en Steam4all, i dins que l’ONG porto el tema 3D. La ONG te la seva base en l’Estany i volem començar a completar el poble, i en algun moment explicar-ho a l’alumnat de l’escola (quant ens sentim mes expert en OSM). Per ara he començat amb una casa de un dels membres pero no es mostra correctament, ni en OSM ni en visors de OSM-3D. Si em podeu donar indicacións de bons manuals, moltes gracies!!

Salutacions,

wmolevelt

Bona tarda,

Si l’acabes d’afegir és possible que estigui afegida a la base de dades d’OSM pero que el servidor de tessel·les (les imatges creades a partir de les dades que conformen el mapa visual) encara no hagi actualitzat aquella cuadrícula. En el cas de visors OSM-3D també pot passar lo mateix. Aplicacions terceres poden tenir intervals d’actualització de dies o inclús mesos. No sé si es el cas.

Atentament,

Carlos Sánchez

Bon dia,

D’acord i gracies. Aniré fent. Veig que per molts temes no hi ha guía. Qüestió de probar.

Mantindré en local registre dels meus canvis també.

Salutacions,

Wouter

Normalment per moltes coses acabem emprant la Wiki d’OpenStreetMap o tutorials en línea d’alguns companys. Igualment, si encara no hi ets, et convido a participar del grup de telegram de la comunitat catalana, per resoldre dubtes, etc.

Prefeireixo només estar en contacte aqui.

Un dubte.

Molts edificis existents i algun carrer també no estan alineats amb cap mapa. Qué es fa en un cas així? Simplement modificar? Es poden moure masivament?

Alineats amb mapa, a que et refereixes? Tingues en compte que imatges aèrees de PNOA, ICGC, etc. no tenen perque coincidir. Molts cops aquests edificis s’importen des de la base de dades oficial de cadastre. En el cas que vegis alguna diferencia molt gran o edificis que ja no hi són es pot moure/modificar.

Et recomano fer un cop d’ull a la capa topogràfica de l’ICGC.

En el historial esta indicat que han sigut alineats fent servir al mapa de Bing. Altre part del poble amb ICGC topo. Faré servir l’últim també. En algun moment moure tot pero quant tinc el reste d’edificis entrat.