Building:part of relatie voor gebouw met meerdere faciliteiten?

Beste mappers,
In een gebouw waar ik mee bezig ben, zitten 3 faciliteiten: een zwembad, een sporthal en een buurthuis. Ze hebben alle aparte openingstijden etc. Ik wil deze zo mappen, zodat je ziet hoe het gebouw is opgedeeld. Op de wiki vind ik geen raad, of ik nou building:part moet gebruiken of een relatie moet aanmaken, hoe denken jullie er over?
Betreft trouwens de volgende plek: https://www.openstreetmap.org/#map=18/51.41976/5.40350

Ik zie nu ook het relatie type site en natuurlijk de multipolygoon, blijft onduidelijk…

De verschillende faciliteiten kunnen als node gemapped worden, dat is de meeste simpele oplossing.

Een building relation is ook een optie, maar niet goed ondersteunt. De BAG building way wordt dan de outline member van de relatie en ways voor de faciliteiten de part members. De tags van de outline moeten gedupliceerd worden op de relatie, wat in gaat tegen het one object one feature principe.

Een multipolygon is geen optie wanneer de ways overlappen, dat is een ongeledige geometrie hoewel het wel gerendered wordt. De objecten zullen dan in de verschillende QA tools verschijnen omdat alleen inner members van een multipolygon in OSM mogelijk overlappen (volgens OGC simple features mag dat ook niet). In dat geval is een building relation de enige optie om ook de enkele BAG way te behouden.