Betaald abonnement [ Osmand +] op twee verschillende smartphones

Osmand is geweldig. Ik heb het gebruikt in Iran, Heel Oost-Europa en Turkeij. [ fietsen], maar ook voor wandelen in grote binnensteden [ Teheran] ideaal.

Op mijn dagelijke smartphone heb ik Osmand + al geinstalleerd. ik wil nu een oude smartphone gebruiken om op mijn fiets te navigeren. Ik zie geen mogelijkheid om met mijn bestaande abonnement Osmand + te installeren. Natuurlijk kan ik een nieuw abonnement nemen, maar dat is niet de bedoeling.

Wim

Wim, misschien handiger om je vraag te stellen in het forumdeel Users: Netherlands. Anders zou ik hier op het forum altijd de engelse taal gebruiken.

Excuseer mij alstublieft. Ik ken geen Nederlands.

Gebruik hetzelfde account in de oude slimme mobiele telefoon. Op die manier kunnen alle applicaties worden gedeeld voor zowel Android- als Apple-telefoons.

Je hebt OSMAnd+ vanuit een bepaald google profiel gekocht. Als je hetzelfde profiel op de andere telefoon hebt dan kun je daarmee gewoon OSMAnd+ installeren.

Sta mij toe om meer specifiek en gedetailleerd te zijn.

Aangezien het type mobiele telefoon niet is gespecificeerd, weet ik niet of het een Android- of Apple-mobiele telefoon is. Maar in beide gevallen moet u een e-mailaccount opgeven om de mobiele telefoon te activeren. Als alle mobiele telefoons van hetzelfde type zijn, namelijk Android of Apple, dan delen alle mobiele telefoons dezelfde applicatiebibliotheek in het applicatiearchief. U betaalt slechts één keer voor de aanvraag.