Bèta testers gevraagd! (tag-overflow?)

Versie 1.08 is inmiddels beschikbaar.

Belangrijkste toevoeging is de mogelijkheid om de note=* tag te laten zien. Een variant die alleen naar een note kijkt op een node, en een variant naar een note op een way.
Het gaat hierbij niet om de zogenaamde opmerkingen die gebuikers bij een kaart kunnen maken, maar om de note die je als mapper aan een node/way/relatie kan hangen als je ergens over twijfelt, dan wel dat veld gebuikt om extra informatie te geven over het object.
Dat heb ik vooral gedaan om het opsporen naar dingen (op de kaart) die nog liggen te wachten op correcties wat productiever te maken…
[Ze zitten in de various layer]

Verder wat foutjes hersteld die er nog instonden of weer in terug waren gekomen…

Nog even aandacht voor dit:

Ik zocht - met de User Pois functie - naar de source_rcn tag in “Zeeland” en zag toen tot mijn verbazing bovenstaand kaartbeeld!
Zeeland is wat ik verwachtte, maar in Brabant???
Het blijkt dat daar een dorpje ligt dat ook Zeeland heet en dat komt dus óók naar voren in die zoekopdracht! Overigens met een merkwaardig groot gebied! Hoe dat precies kan weet ik ook niet. Het is een dorpje van niks.
Als ik de boundary instel met admin_level=4 gaat het goed, dan krijg ik echt alleen maar de provincie.
Maar dan funcioneert die “zoeken in” functie van de User Pois niet meer zoals je verwacht.
Als ik in Overpass-turbo hetzelfde doe met de opdracht

source_rcn=* in Zeeland

dan werkt het wel met alleen maar de provincie.

Maar hoe ik dan dat plaatsje in Brabant met de naam Zeeland weer in Overpass erbij krijg, zodat Overpass dus hetzelfde toont als Taglocator?