Berekeningsfout

Onlangs heb ik de Openfietsmap Benelux geïnstalleerd in Basecamp en vervolgens verstuurd naar mijn Gpsmap 62s. Bij het aktiveren van een eerder gemaakte route in mijn toestel maakt hij een berkeningsfout en gaat niet meer verder. In de GPSmap 62s heb ik alle kaarten behalve die van de Openfietsmap Benelux uitgezet. Verder is het misschien belangrijk te weten dat ik de route gemaakt heb ik de onroute fietkaart Nederland. Als ik de route laat berekenen in de Onroute fietskaart NEderland dan krijg ik geen foutmelding. Heeft iemand een idee hoe ik deze fout kan oplossen?

Groet
Hans

Garmin is bezig de firmware van diverse toestellen aan het aanpassen op Basecamp. Ik heb begrepen dat de laatste firmware versies soms niet zo goed blijken te werken. Ook is de OFM beter te gebruiken met Mapsource, misschien kan je beter in Mapsource de route maken. Wat ik niet begrijp is of je die route nu eerst in Basecamp heb gemaakt (met de Onroute Fietskaart?) of in je GPS zelf. De Onroute fietskaart heeft andere instellingen en wellicht ontbreken er wegen op een van beide kaarten zodat jouw route ook niet meer klopt. Je kan dus beter die route opnieuw maken op de GPS zelf en alleen mbv de Openfietsmap en zorg ervoor dat de Onroutekaart UIT staat.