De gebouwen op hoek van van de 2e Kostverlorenkade en de Kinkerstraat zijn niet goed uitgelijnd.
Nu niet meer.
Graag import van gebouwen waarvan de bouw is gestart in Ede (de Gelderse Stadstuin):
Braambeshof 2 t/m 38
Kruisbeshof 2 t/m 48
Pelotonlaan 2 t/m 24, 26 t/m 68
[OpenStreetMap]
Zichtbaar op SuperView sep-okt 2023. Status van het woningaanbod:
Woningaanbod World Food Center| Nieuwbouw Ede
Vlierbespad 1 t/m 85 is pand in gebruik geworden.
Graag import van een appartementencomplex Gelderse Rooslaan 101 t/m 285 in Arnhem.
OpenStreetMap
Bedrijfspand Meander 1001 in Arnhem. Bouw vergevorderd.
OpenStreetMap
Satellietdataportaal
Alvast bedankt!
Graag een BAG-import van de volgende gebouwen:
- Balthasar van der Polweg 299 t/m 573 in Delft. Het gebouw is in aanbouw, ook al staat het in de BAG als ‘bouwvergunning verleend’
- Dit gebouw zonder adres in Delft
Alvast bedankt!
Gedaan, maar niet alle gebouwen lijken precies op de juiste plaats te staan. In de gaten houden.
Gedaan. Het ‘gebouw’ zonder adres lijkt mij een tenniskooi oid en is volgens mij geen gebouw. Heb ik niet geïmporteerd.
Graag een update van van deze wijk in Arnhem.
Woningen in aanbouw aan Oosterscheldekering en Afsluitdijk.
Alvast bedankt!
Graag import 4 nieuwe woningen in Beilen:
Alvast bedankt!
Graag import 23 nieuwe woningen in Beilen, ook graag de oude schuurtjes (uit 1963) achter #9 - #29 importeren.
Alvast bedankt.
Erbij gezet, waar de bouw zichtbaar begonnen is
Zou iemand de acht huizen rond dit punt in Nooitgedacht willen importeren?
Ik vermoed de naam van de straat (Brinkhof) incorrect is, de adressen van de huizen kunnen daarbij helpen.
Graag een BAG-update van de wijk Het Spaanse Leger. Er zijn de inmiddels weer aardig wat woningen opgeleverd.
Alvast bedankt!
Bij deze: https://overpass-api.de/achavi/?changeset=146223271
En ook: https://overpass-api.de/achavi/?changeset=146223386
Bedankt, heel wat meer dan de acht huizen!
Bedankt!

Het ‘gebouw’ zonder adres lijkt mij een tenniskooi oid en is volgens mij geen gebouw. Heb ik niet geïmporteerd.
Dit is wel een daadwerkelijk gebouw en geen tenniskooi. Het heeft voor de helft 2 bouwlagen en voor de helft 1 bouwlaag met een dakterras.
Dan staat het er nu wel op!
Graag een import van deze 3 nieuwe appartementen in Meppel: OpenStreetMap
Alvast Bedankt!