BAG-importverzoeken

Terrein Exportstraat 41 is gesloopt. Echter (deels van hetzelfde gebouw ?! ) is blijven bestaan (Ing. Wagterstraat 17c). Op de BAG kaart is het gehele gebouw nog in takt, maar het is in werkelijkheid al een paar maanden gesloopt.

BAG Viewer | Pand ID 0756100000000005 (kadaster.nl)

1 Like

Een aantal opgespaarde importverzoeken, gezien tijdens fietstochtjes.

Langs de Vliet:
Op Oostvlietweg 25, Leidschendam staat de bouwpakketwoning al.
Wat verderop aan de overkant van de Vliet heeft Veursestraatweg 290 een grotere vleugel + schuur gekregen.
En direct aan de overkant weer Oostvlietweg 28B 2 nieuwe paardenstallen.

En in Wassenaar:
vernieuwde woningen op Laan van Koot 29, 33, Wassenaar.

B.v.d.

Welkom hier weer!

Je heb het niet helemaal op de goede manier gedaan :slightly_smiling_face:

Een locatiemarker als deze wordt zeer gewaardeerd, dat vergenakkelijkt het opzoeken zeer!

Verder heb je drie keer dezelfde Pand-ID-link gestuurd voor drie verschillende panden.

Ik heb e.e.a. aangapest hier kijk maar of je het er mee eens bent. Ik heb het deels gesloopt pand handmatig aangepast.
Verder valt het me op dat veel panden op het industrieterrein ten westen van de Wim de Körverstraat geen adresnummer hebben; dat kan natuurlijk als het een bedrijf betreft. Klopt dat?

Gedaan.

1 Like

Winkelcentrum Leyenburg in Den Haag is vorig jaar uitgebreid. Volgens de website en recente satellietfoto’s is de verbouwing inmiddels voltooid.

Graag toevoegen/bijwerken van vier gebouwtjes behorend bij waterstof tankstation:
Groningen, Bornholmstraat 35

Mijn dank.

Zou ik (her)imports mogen aanvragen voor de volgende gebieden waar een Nijmeegse(?) landmeter langsgeweest lijkt te zijn (en nu dus een stuk nauwkeuriger zou moeten zijn)?

  1. Deze parkeergarage en de hofjes links en rechts daarvan: OpenStreetMap
  2. De hofjes boven en onder deze weg OpenStreetMap
  3. De huizen in deze omgeving: Note: 3661422 | OpenStreetMap

En daarnaast

  • Dit gebouw (BAG id: 0268100000009487), maar niet de omgeving (bouw gestart klopt nl. niet) OpenStreetMap
  • En wellicht het gebouw in aanbouw hier, waar een note op staat: OpenStreetMap
  • Last but not least, hier wordt nummer 6-102 gebouwd. De adresnode staat er al/nog OpenStreetMap

Alvast dank!

Beste Martin Borsje,
Ik ga in het vervolg met die marker proberen. Denk wel dat dat moet lukken.
Verder inderdaad veel panden ten westen van de Wim de Körverstraat geen adresnummer. Dat kan kloppen.
Komende tijd komen er denk ik nog wel meer wijzigingen, met name wordt er ook gebouwd (cq gerenoveerd) op locatie (ongeveer) van Wim de Körverstraat 35 = bijgebouwen bij hoofdkantoor van cq nieuwbouw daarvan ?! van MSD Boxmeer.
Ik probeer het in de gaten te houden.

Klopt het dat Ing Wagterstraat 10 (achterste gebouw) teruggeplaatst is. Het staat wellicht nog wel op BAG, maar het is wel al (grotendeels) gesloopt. Misschien het voorste gebouw ook al maar dat weet ik niet 100% zeker.

Dank en groeten,
Stephan
S_Emo

Op de laatste foto die ik kon vinden is het gebouw inderdaad weg. Ik zal het verwijderen.

Gedaan.

En een update.

Deze
en
deze
en
deze
en
deze
en
deze
en tenslotte
deze.

Graag update wijkje in wording alhier te Steenbergen.
BVD
eggie

Goedemorgen,

Project Brantjesoever in Purmerend is helemaal afgerond.
Kan er een BAG updatte worden uitgevoerd zodat alle construction tags worden verwijderd?
Project locatie

Graag een import van het gebouw aan de Europaweg 8 tm 66 te Woudenberg.
OpenStreetMap
BAG Viewer | Europaweg 66, Woudenberg (kadaster.nl)

Bij voorbaat dank

Graag reeds geimporteerde pand 0268100000084431 bijwerken naar huidige BAG data (mist een stuk aan het noorden). Betreft de parkeergarage Keizer Karel.

OpenStreetMap

Graag BAG import

Alle gebouwen aan de Blauwe loper TUE terrrein Eindhoven
Status: Bouw gestart

En het gebouw met Bag ID 0772100001015009 dat als enig deel van het gesloopte pand is blijven staan.

Graag een import van nieuwbouwwoningen Duinhuislaan 1 t/m 99 te Noordwijkerhout.

OSM/BAG

Bij voorbaat dank!

Graag een import van nieuwbouwwoningen Sint Bavolaan 56 t/m 132 te Noordwijkerhout.

OSM/BAG

Bij voorbaat dank!

De tijdelijke locatie van de Internationale School Utrecht in aanbouw op Van Deventerlaan 1. In de BAG staat het als “Verblijfsobject gevormd”, maar op de meest recente luchtfoto’s is te zien dat het gebouw al ver in aanbouw is.