BAG-importverzoeken

Gedaan, gaarne de volgende keer een locatielink meesturen.

Gedaan, met wat waarschuwingen van crossing buildings en highways; gaarne controle,

1 Like

Gedaan.

1 Like

Gedaan.

Zo, dat was het weer voor vandaag. :smile:

Dan heb ik nog een verzoek, voor een andere BAGgeraar ;-): twee bedrijfspanden aan de Visafslagweg 2A en 2B in 's-Gravenhage: Note: 3543112 | OpenStreetMap
Ik pas na import het pand op 2B-C wel aan de werkelijkheid aan. Bedankt weer.

Graag import nieuwbouwwijk Casterhoven te Kesteren

• Terra Nigrastraat 9 t/m 17 oneven en 34 t/m 44 even
• Fibulastraat 10, 12, 14, 16
• Vicuslaan 37 t/m 45 oneven en 28 t/m 48 even
• Tegulastraat 23, 25, 27, 29, 31
Locatie Openstreetmap

Levert een BAGgeraar ook BAGgerwerk? In elk geval zal ik je verzoek bij deze even inwilligen :slight_smile:

1 Like

Die naam dateert al uit het vorige forum :slight_smile: uiteraard met alle respect bedoeld. Zeker omdat je zelf al gebouwdeel 2C verwijderd hebt lijkt t, top.

1 Like

Een geuzennaam zeg maar :wink:

Beetje extra service. Overigens lijkt het op luchtfoto’s dat dit gebouw ook al uit de grond komt, klopt dat?

Komt er aan!

Als t op de luchtfoto staat zal dat wel kloppen. Ik ben maar één keer hier geweest.

De nieuwbouw aan Buitenvoorde, Leidschendam is ingemeten.
Mijn handmatige aanpassingen mogen vervangen worden.

B.v.d.

Graag import 1 bedrijfspand
Schaiksehof 12, Leerdam
BAG status loopt achter met bouwvergunning verleend, gebouw is zichtbaar op luchtfoto.

1 gebouw aan de Keramieklaan, Leerdam
BAG status: bouw gestart
Locatie Openstreetmap

Nieuwbouw aan De Veiling, Zetten
7 bedrijfspanden
BAG status: bouw gestart
De Veiling, Zetten

Krijthehof, Wageningen
28 woningen, huisnummers 2 t/m 56 even
BAG status: bouw gestart
https://www.openstreetmap.org/#map=18/51.96753/5.64900

Zou iemand drie panden in het buurtschap De Engel willen bijwerken?

OpenStreetMap

Het gebouw waar de marker op staat, 443C en 445.

Een paar verzoeken voor Wageningen:

  • Twee woonhuizen: Morel 10 en 12

  • Van Tienhovenlaan 3: het huis op de kaart is afgebroken en er staat inmiddels een nieuw (op satelliet en BAG te zien).

  • Een rij woningen en een appartementengebouw in het midden van de kaart hier: Rooseveltweg 346 t/m 350-307 en Westerhofseweg 1 t/m 9A (en schuurtjes ertussen)

Dankje!

Het deel ten noorden van het Amelandhof lijkt niet meegenomen. Zou je daar nog eens een poging op willen wagen?

Ik zie dit:

Wat mis ik?

Beste is de cache van de browser te legen. Of via de privé / incognito / … modus van de browser naar de Amelandhof te kijken.

Als ik het gebied in JOSM download, staan de gebouwen daar allemaal nog under construction, terwijl ze in de BAG viewer wel op bewoond staan en goed uitgelijnd zijn. Vooral de schuurtjes zijn niet zoals het in werkelijkheid is.

Ik heb de boel opnieuw geïmporteerd; denkelijk is er toch iets geactualiseerd in de BAG, want, dat kun je voorstellen hoop ik: ik heb de verkeerd uitgelijnde schuurtjes natuurlijk niet geïmporteerd en vervolgens handmatig vermöbeld, misschien vergeten, maar het staat er nu goed in volgens mij :smile:

Ik heb de construction tag van alle panden gehaald.

De actie

Overigens een paar warnings over kruisende highways/barriers en buildings; gaarne zelf aanpassen.

1 Like