Graag import voor dit inmiddels gebouwde kantoorgebouw. (Satellietfoto dd: 2026-02-25)
OSM-lokatie met respectievelijk
6 adresnodes:
Bredasebaan 22 / 22a / 23 / 23a / 24 / 25
4744 RZ Bosschenhoofd
Alvast bedankt !
Graag import voor dit inmiddels gebouwde kantoorgebouw. (Satellietfoto dd: 2026-02-25)
OSM-lokatie met respectievelijk
6 adresnodes:
Bredasebaan 22 / 22a / 23 / 23a / 24 / 25
4744 RZ Bosschenhoofd
Alvast bedankt !
@wouterko
Normaal wordt s’nachts de BAG data vanuit de LandelijkeVoorziening gedownload naar de server waar wij het weer kunnen downloaden in OSM maar daar is denk ik vannacht iets mis gegaan want deze nieuwe geometrie kan ik nog niet downloaden.
Ik probeer het morgen nog een keer.
Nu tijdelijk wat geprutst zodat het ongeveer klopt
Graag gebouw update voor Padel clubhuis/cafetaria.
BAG Pand ID 0377100000021618
Vandaag naar toe gefietst & eigenaar gesproken.
Gebouwtje (houtbouw) is over 2 weken af & dan meteen operationeel door verlenging van ‘oud’ gebouwtje.
Alvast bedankt !
Het gebouw en adres-node voor Groesbeekseweg 327, Nijmegen ontbreekt.
Een vrouw vroeg me waar dit gebouw was en kon het niet op de kaart vinden.
Alle werkzaamheden op het terrein lijken ondertussen afgerond, op het inplanten van gras na.
Het pand mag ook name=Arcade krijgen, zie dit plaatje
Vandaag langs gefietst & de bouw van appartementgebouw (Blok E) & tuinwoningen (Blok F, die straks grenzen aan wijkpark) zijn vandaag gestart.
Graag import van BAG Pand ID 0392100000092883
Deze keer geen adresnodes vermeld hier door deze door mezelf gestartte discussie die naar ik lees volgens mij gaat tussen procedure-‘puristen’ en ground-truth-‘puristen’.
Zelf vind ik mezelf tot de laatste groep behoren.
Alle begrip voor het feit de bewuste import nog even af te wachten (immers er is tijd zat het import tijdstip te verplaatsen) naar aanleiding van de lopende discussie.
Zou wel fijn zijn dit dan even hier aan te geven.
Alvast bedankt !