Dat is geen fout. Vaak is dat een tijdelijke situatie wanneer er gebouwd wordt, zowel het oude als het nieuwe huis hebben dan tijdelijk het huis nummer. Sommige gemeenten geven zelfs een bouwkeet een BAG ID en het zelfde huisnummer als het toekomstige pand.
Ow dat kan inderdaad het dubbel adres verklaren, opgelost !
Maar als je satellietfoto dd 2026-01-26 vergelijkt met de kadaster plattegrond dan valt nog iets op: het lijkt wel alsof 6a op de satellietfoto anders gebouwd is ?
Ja dat viel mij ook op.
Kadaster vraag waardig ?
Bovendien zou het ook een te snelle import betekenen ooit door iemand hier gedaan zijn voor adressen: Maasbandijk 4a, 4 & 6 want die staan hier in OSM als reeds gebouwd, dit terwijl satellietfoto 2026-01-24 laat zien dat deze gebouwen nog in opbouw zouden zijnā¦
Kan iemand de andere gebouwen in het Meijertkwartier importeren? De hoogbouw is al in aanbouw en wordt geadverteerd op Woningnet:
Dank!
@Dillen_GJ: Maasbandijk 4 en 4a zijn bestaande gebouwen en correct in OSM. Eerder stond daar gebouw (dijkwoning) met nr.6 tegenaan,dat is gesloopt. Momenteel vindt er nieuwbouw plaats voor (nieuwe) 6 en 6a. Deze staan in BAG en al in OSM (als construction). Ik zie wel dat die nieuwe 6/6a als aparte woningen ingetekend staan, terwijl als ik buiten kijk de fundatie 1 geheel is. Kun je BAG-terugmelding doen, zul je als antwoord krijgen: dat veranderen we eventueel pas als woningen klaar zijn en definitief ingetekend. Ik zou daar verder nu geen tijd aan besteden. Dan is er iets verder vanaf de dijk nog een ouder houten gebouw (chalet?) met in BAG ook nr. 6a.Die is volgens mij gedeeltelijk al afgebroken en zal wellicht helemaal verdwijnen als nieuwbouw klaar is. Eerst maar eens afwachten totdat alles klaar en opgeruimd is.
Goedemiddag,
Dit gebouw ( Note: 5184954 | OpenStreetMap ) is ondertussen af, maar de geometrie in OSM klopt niet. Kan iemand het updaten?
Graag import van inmiddels al geheel operationeel zijnde Distributie Centrum
DC Ridderkerk II Ten Brinke te Ridderkerk (satellietdataportaal foto dd: 2026-02-25) in BAG-viewer staat de status op: Bouwvergunning verleendā¦
Bouwcam Timelapse & Project achtergrond info
BAG pand ID 0597100000292726 met de 3 adressen: Bieslookweg 20, 40, 60 te Ridderkerk
Alvast bedankt !
Bedankt ! Ook voor de bonus gebouwen/gebouwtjes ! ![]()
Gaarne update van gebouw bij Boswachter Neefsstraat 16 Rijsbergen. BAG: 0879100000022394.
P.S. construction kan er af denk ik?
Graag een update van de omgeving en dit gebouw: Way: 1182532452 | OpenStreetMap
Graag import van reeds in gebruik zijnd industrieel gebouw
OSM met de 2 adresnodes: Bromostraat 22 & 24, Amsterdam
Alvast bedankt !
Kan iemand onderstaand pand updaten? De geometrie in de BAG is anders