Gedaan achavi - Augmented OSM Change Viewer [attic]
Alleen de panden Dupondius 2 tm 36 hebben in de BAG een overlap met het pand er achter… Weet jij hoe dat zit ?
Goede vraag, ik denk dat het parkeergarages zijn, maar om het zeker te weten zou ik langs moeten gaan.
Hi! Update van pand Danse Macabre zou mooi zijn. (en gelijk de panden linksonder het grote attractiepand)
Dank!
Graag import nieuwbouw Lemele
Alvast bedankt!
Even beschouwen: Hier zie je het nadeel van edits die een heel ‘pedestrian’ gebied aanmaken en vastklinken aan een gebouw. Hier dit Efteling gebouw. Dat nu is aangepast dmv een BAG import en nu is er aanzienlijke overlap aan de randen van dat gebied en de nieuwe vorm van het gebouw. Bij het uploaden van deze import komen daar ook waarschuwingen op. Het is dan een keuze om wel of niet door te gaan.
Wat je ook ziet is de ingang aan de rechterkant: die zat vast aan het ‘oude’ gebouw en verhindert zelfs het mergen van nieuw+oud (ctrl-shift-g). Een importeur moet dan eerst de ‘deur’ losmaken van het gebouw (alt-j) alvorens te kunnen mergen (zodat de historie bewaard blijft. Dus nu zie je een ‘deur’ die momenteel ergens in het gebouw zit, en de ‘highway’ er naar toe ook.
Ik kan me dan afvragen of de importeur deze edits mee wil nemen of de aanvrager.
Zomaar wat beslommeringen van een importeur
Bij deze: https://overpass-api.de/achavi/?changeset=168715822
Eigenlijk zou ik deze rommel-data niet moeten importeren: je ziet dat (een gemeente ambtenaar?) het schots en scheef BAG heeft ingevoerd.
Maar ik wil niet alleen maar negatief klinken en dus ook nog een smiley erbij:
Gelieve Oudelandsedijk 2 Dirksland importeren
1924100100067595; deze, het overlappende pand in BAG is het oude huis.
Graag een update van Wilmersdorf 27 in Apeldoorn. Dit gebouw is in de afgelopen jaren uitgebreid.
Alvast bedankt!
Hai! Het nieuwe Efteling-hotel staat inmiddels in de BAG:
Dank!
Survey vandaag: Blanckestyn 4, Meteren: al druk aan het bouwen met prefabelementen. Gaarne import.
Locatie te Meteren
Alvast bedankt!
Vandaag verwerkt in de BAG; Stationsplein 4 t/m 104 in Hellevoetsluis is ingemeten.
https://www.openstreetmap.org/#map=19/51.822052/4.134698
Dag,
Wordt huis gebouwd Groeneweg Oost 2, 4507KL Schoondijke. Is in afrondende fase.
Mvg.