BAG-importverzoeken

Gedaan: achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]

1 Like

Hierbij het verzoek om het pand aan de Zutphensestraat 76, 7325 XJ Apeldoorn te importeren vanuit de BAG.
Het pand is grondig verbouwd en uitgebreid.

OpenStreetMap

Ik zal daarna informatie toevoegen over het daar gevestigde herinneringscentrum.

Ik wilde de omgeving gaan bijwerken maar zag toen dat de outline van dit gebouw niet meer klopt, zou iemand dat kunnen bijwerken?

Tuurlijk! Hierbij gedaan: achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]

Als ik hem in het BAG bekijk, staat er in de tuin nog een klein gebouwtje waar de nieuwe omtrek van het verbouwde pand overheen gaat.

Is dit gesloopt? Kan het zelf niet verifiëren op luchtfoto’s en de status in het BAG is dat het nog in gebruik is.

Dank voor het bijwerken!

Ik dacht even dat het gebouw te groot was maar dat bleek een te oude luchtfoto te zijn, S&P Obligue heeft foto’s sep 2024 en daar komt de vorm van het gebouw wel overeen.

Velddriel, Laarstraat 32: bouw gestart van allerlei kleine gebouwen, gaarne import.
Locatie Laarstraat

Alvast bedankt !

Gedaan: https://overpass-api.de/achavi/?changeset=161359654

Please:

Hier op het Lage Raam staat een gebouwtje op de verkeerde plek. Ik heb er op basis van de startdatum en S&P de construction al afgehaald.

Ik heb ook twee volgens de BAG, luchtfoto en S&P gesloopte panden van de kaart gehaald.

In Purmerend staan alle adresnodes langs de Henri Dunantstraat ‘verkeerd’.
Henry zal Henri moeten zijn volgens de BAG nu.
Alle straatnamen heb ik nu aangepast volgens de BAG en Verbeter de Kaart Kadaster.

Is een update mogelijk?

BVD
eggie

De Zaling in Dronten

Een update van Reeve

Bij voorbaat dank

Volgens mij is zo de situatie weer kloppend: achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]

1 Like

Gedaan: achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]

1 Like

Dronten: achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]
Reeve: achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]

Reeve op basis van luchtfoto: 18 nov 2024

Graag een import van bedrijfspanden en woonhuis op het industrieterrein Hoge Akkers in Ruinerwold.

Bij voorbaat dank.

Graag import van 2 appartementen in aanbouw te Zaltbommel.
locatie aan de dr. JJ Willemsehof
(gebouw ten noorden (De Torenvalk) gaarne niet opnieuw importeren op basis van BAG, situering is verkeerd ingetekend in BAG, situering in osm is conform recente luchtfoto).

Alvast bedankt !!

Obbo Bumahof 1 t/m 37 oneven en 2 t/m 24 in Coevorden zijn volgens de satellietfoto (zo goed als) af. Er liggen al zonnepanelen op het dak. In de BAG staan ze op “Naamgeving uitgegeven”, maar dat is dus verouderd.

Geïmporteerd wat zichtbaar is op de luchtfoto van 8 jan '25

https://overpass-api.de/achavi/?changeset=161504325

Gedaan! achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]

Geïmporteerd! achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic] & achavi - Augmented OSM Change Viewer  [attic]

Gebouwen van oneven waren gisteren al geïmporteerd door een andere mapper.