BAG import omgeving Nijmegen.

N.a.v. een gebruikersopmerking mbt. Beuningen bij Nijmegen:

Deze woningen zijn in de BAG definitief. Kan iemand de import verzorgen?
Er zijn trouwens meer gebouwen in die hoek nu gerealiseerd.
Het gesloopte gebouw heb ik al verwijderd.

Ook voor Groningen een verzoek: rijtje huizen Wibenaheerd 357 t/m 361b plus bijbehorende schuurtjes (ZO-kant):
https://bagviewer.kadaster.nl/lvbag/bag-viewer/#?geometry.x=235982.2&geometry.y=585112.22&zoomlevel=13&objectId=0014100022186985&detailsObjectId=0014010022188778

@marc

ref:bag=209100000016468 209100000015932 hebben een crossing building
nog niet doorgegeven aan de bag, mag een ander doen
neem dat het gesloopt gaat worden?

Had mijn bag account nog aan staan.
bij deze dat hoekje gedaan.

Nou vooruit dan maar, :smiley:

Mijn grote dank!
Ben nog maar in het beginstadium: al doende leert men. Beperk me voorlopig vooral tot mijn eigen wijk (Groningen-Beijum), nog genoeg te doen.

Geen dank, werk je met JOSM? overweeg eens om ahn2 ruw hillshade eronder te leggen als layer, dan zie je hoe verkeerd de wegen liggen.

Op de rechte stukken straat, zet ik zo dicht mogelijk bij een kruising midden tussen de troittoirs een wegpunt, (die zie je namelijk in AHN2 ruw hillshade), bij T kruising drie punten ( nu rood ). en dan schuif ik de middelste punt zo dat het mooi recht ligt, of juist scheef als de weg verspringt zo dat het vloeiend overkomt. Hier nog niet ideaal neergelegd, dat mag jij doen.

Dank voor de tip. Ik werk nu nog vooral met ID, maar heb al wel gezien dat JOSM beter is voor finetuning.